Wednesday 27 March 2013

mainan dan food feeder untuk hariz

semalam aku pergi kedai baby manjaku niat memang nak cari food feeder untuk hariz.. kalau pada mom2 yang kat luar tu nak tahu rupanya macam ni..

food feeder
masa nak beli benda ni tinggal 2 jer kat kedai tu satu warna pink jaringnya warna oren jadi oleh kerana anak aku kan boy jadi ambik la yang warna hijau kuning ni..cantik gak macam warne kedah jer hehe..harga dia dalam rm27.90 tak lak ada less kata sale..zaman skrg semua nya mahal yer..
food feeder ni kalau kita nak bagi anak kita makan buah sangat la senang..potong kecil2 pastu masukkan dalam jaring tu dan bagi dia nyoyot..jadi tak la kita risau baby tercekik..tapi pastikan basuh bersih2 jaring tu sebelum beri pada anak..apa pun mesti dalam pengawasan kita juga masa beri pada baby tu..

ni lak menan yang saja2 suka nak bagi hariz main tapi wat tak heran  jer budak tomei tu..

ni mainan untuk baby gigit kalau dia gatal gusi tapi si hariz ni tak heran dan kisah lansung pun gan menan ni yang di main nya kain lap dia dok masukkan dalam mulut pastu bila kain tu tertutup muka dia mula la lemas..
tu la yang ibu si hariz ni gigih la membeli untuk anak mahal kau harga menan ni tapi untuk anak tutup mata jer la..abang kau dulu dik tak ada menan mahal-mahal macam ni..


1 comment: