Friday 15 March 2013

hariz zafri dah 4 bulan setengah..

Assalamualaikum..hehe lama nye tak ber en3 dah berhabuk dah blog aku ni...ntah la sibuk jer memanjang bila tengah ada idea dan  masa laptop lak tak free bila laptop free aku lak yang busy sudahnya lama la terbongkang jer blog aku ni...

biasa la citer terbaru ni nak story pasal si tecik tomei tu dah 4 bulan setengah..dan yang paling menakjubkan hehe macam yeryer jer kn hehe aku dah bagi hariz makan puree buah..kisahnya semalam asyik la mengamuk ntah apa yang tak kena last2 aku teringat ada epal dalam peti ais aku pun kupas potong kecil dan rebus pastu aku blend sampai hancur dan bagi hariz makan..

tak sangka suka nau anak aku tu makan puree tu aku tak campur apa2 pun semata-mata epal dan air jer suka tul si hariz tu makan..lepas makan terus merengek nak tidur kenyang agaknya bantai dia dia tidur dari pukul 8malam sampai pukul 11 malam..

tadi lepas habis kerja aku bagi susu badan dia macam tak nak sangat meyusu tapi masih merengek aku panaskan labih puree semalam dan suap habis tau hariz makan tak tinggal sisa pun pastu bantai tidur.. ni dia tgh tidur la ni aku boleh ber en3.. lupa lak nak ambil gambar puree tu nanti la bila buat yang lain aku wat en3 lain yer..buat masa ni layan la gambar terbaru hariz..



3 comments:

  1. Salam sis.

    Bajuuu sama dengan baju Farhan hihihi.
    Wah hariz dah makan puree.
    farhan pon dok sebok perati orang makan sambil mulut kumat-kamit macam mengunyah.
    Tapi I tunggu sikit maybe 6 month karang boleh start makan. Hugssss to u n Hariz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yer la cikna sama baju gan farhan kan..ni baju yang mak long dia bagi dalam hamper baru jer boleh pakai dulu besar..hehe bagi puree buah jer itu pun sikit makanan lain tak berani lagi 6 bulan nanti baru bagi solid food..

      Delete
  2. Salam sis.

    Bajuuu sama dengan baju Farhan hihihi.
    Wah hariz dah makan puree.
    farhan pon dok sebok perati orang makan sambil mulut kumat-kamit macam mengunyah.
    Tapi I tunggu sikit maybe 6 month karang boleh start makan. Hugssss to u n Hariz.

    ReplyDelete